VILKEN LUNCH!!

maj 03, 2013


Hallå hallå på er denna härliga soliga fredag!

Här var jag och åt lunch tillsammans med mina arbetskamrater idag. Isola Bella är en italiensk restaurang som ligger intill Stora Torget inne i Visby och som serverar en fantastisk lunchbuffé . Oj oj oj vad mycket mat det bjöds på; pizza, pasta, lasagne, kyckling, pastasallader, småplock av alla möjliga slag och som avslutning härliga efterrätter. Kan rekommenderas!

Det här veckoslutet i Visby går annars i modets tecken. Visby Fashion Weekend öppnade upp igår med massor av aktiviteter; rabatterade priser i butikerna, modevisningar och en massa andra events och festligheter hela helgen.




Skulle gärna ha velat gå på något av alla events men jag har lite andra planer för den här helgen så tyvärr missar jag detta i år. Hoppas att det blir lyckat så att det blir ett återkommande arrangemang.

Jag önskar er en härlig fredag!

Helgkramar!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images