EN EFTERMIDDAG PÅ DJUPVIK...

december 29, 2013



I Djupvik några mil söder om Visby ligger Djupvik Hotel. Det är ett litet hotell där man, förutom att övernatta i fantastisk miljö och äta god mat även kan njuta av Afternoon Tea, vilket vi passade på att göra idag. Underbart ställe!








Utsikten från soffan där vi satt; Djupviks fiskeläge och Lilla Karlsö.




































Efter några timmar när vi njutit som bara den, pratat bort en stund med vänner från Oslo och ätit så mycket att vi knappt kunde röra oss längre så hade det börjat skymma och jösses vilken vacker himmel det var över havet. Man nästan dog en smula...













Nu har vi haft ännu en skön ledig dag och jag vill aldrig att det här härliga skall ta slut... Jag skall nog ta och skrapa de där trisslotterna som ligger och väntar på mig. Det skall jag närmare bestämt göra NU!

Ha en fin kväll... har tyvärr tappat bort vilken dag/kväll det är men jag tror att det är söndagskväll :-).

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images