HÖSTNYTT...

september 07, 2015




Det är nästan så att jag längtar lite efter kyla (vågar man säga så?)… men bara liiiite så att jag kan få börja använda min nyinköpta ullkappa från Hunkydory. Den hänger där i hallen och blinkar till mig varje dag när jag går förbi och jag är väldigt förälskad måste jag säga. Så förälskad man nu kan bli i en kappa. Jag måste hitta något snyggt att ha kring halsen också. Får spana efter det i helgen när vi skall åka upp till Stockholm igen på en liten visit.

En ny väska har jag också unnat mig minsann. En svart liten skapelse från By Malene Birger. Stilren och enkel. Det gillar jag!




I kväll hade jag egentligen tänkt att det skulle ske! Att jag skulle ta tag i det där med träningen igen men idag är det minsta motståndets lag som gäller. Det blåser förskräckligt ute och nog har jag allt lite ont i tanden efter tandläkarbesöket idag och känner mig lite risig. Jag skjuter upp det till i morgon. Det kan man också göra ha ha :-).

Jag tror att jag skall mysa med en mugg the och ett magasin i soffan i stället.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images