FLORISTMÄSTAREN...

oktober 08, 2015




Floristmästaren är en ny blomsterhandel som har öppnat här i Visby. Jag har varit där vid några tillfällen nu och jag gillar den verkligen. Här hittar man lite roliga och annorlunda blommor och växter eller vaser och krukor. Sist jag var där fick den här lilla vasen följa med hem. Jag tycker att den bryter av på ett snyggt sätt mot det svarta, vita och grå hemma hos oss.





Idag är det torsdag och jag har börjat gilla torsdagskvällar väldigt mycket. Vet inte varför men jag tror att det har att göra med att jobbveckan börjar lida mot sitt slut och att det snart är helg. Jag gillar mitt jobb väldigt mycket så det har inte med det att göra; det har mer att göra med att jag får mer utrymme att umgås med min familj och mina vänner och tid för annat som ger mig energi. Jag vet att det är rätt uttjatat, det där med energipåfyllnad men det är viktigt. Det finns säkert de som är glada och tillfreds veckan runt men jag tror att många av oss har våra ups and downs och har behov att fylla på med sånt som gör oss gott då och då. I vår hektiska vardag så är det lätt hänt att det flödar ut mer än det kommer in. 

Den här torsdagskvällen har gett mig energi :-).

Ha en fortsatt skön kväll ni också!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images