LJUVLIGA DAGAR NU...

mars 09, 2016



Så här såg det ut i kväll när jag gick från jobbet. Så himla fint! Vilka underbara soliga vårdagar vi har just nu. Lite svalt men det får gå bara solen är framme. Och den värmer nu. Känner ni det?

Tänk att jag skall lämna det här... Jag kommer att sakna det men det finns så mycket annat jag inte kommer att sakna så jag är verkligen redo för en andra sväng till "fastlandet" nu. Jag minns när jag som 20-åring flyttade från ön förra gången. Då ville jag verkligen bara bort och det fanns inte en tanke på om/när man skulle flytta tillbaka. När första barnet kom blev det naturligt att flytta hem igen. Klart att barnen skulle få växa upp på Gotland. Men personligen var jag nog inte klar med att bo någon annanstans än på ön då och nu är vi som sagt på väg igen.

Spännande det här!




Nehej nu är det dags att fixa till lite i badrummet. I morgon kommer en snickare och skall hjälpa oss med att skruva fast ett skåp i kakelväggen. Det är inget vi ger oss på själva.

Ha en fortsatt skön tisdagkväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images