TOFTA STRANDBAGERI...

juli 11, 2016



Det är något visst, det där med att handla färskt bröd på morgonen. Jag är ingen storätare av bröd precis men jag gillar själva grejen. Det hör sommaren till att köpa frukostbröd på Tofta Strandbageri. Och nu är den här på riktigt... sommaren... för idag har jag min allra första semesterdag!




Idag ska vädret vara lite si så där så det får bli en liten tur in till Visby idag för lite shopping. Det har jag verkligen ett stort behov av. Jag har varit så duktig och rensat garderoben men det innebär att jag har rätt dåligt med sommarkläder nu. En klänning eller två står på önskelistan. Antar att vi inte kommer att vara helt ensamma på stan idag. Det är nackdelen med sommaren; att det är fullt med folk i varenda vrå av stan. Men man får ta det onda med det goda :-).

Ha en härlig sommarmåndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images