NYA ÖRHÄNGEN...

november 15, 2016



Titta vilka fina örhängen från Caroline Hjerpe jag hittade på H10 när jag var i Visby senast. Så enkla och stilrena, eller hur! På H10 kan man hitta allt möjligt som man vill köpa med sig hem eller så kan man ta ett glas bubbel om man är i mood för det. Trevligt ställe det där!




Här snurrar det på i vardagen igen. Har sovit så risigt ett par nätter och kanske hör det ihop med att det är superfullmåne just nu. Jag vet inte om jag tror på det men jag kan skylla på den i alla fall. Den här kvällen ägnar jag annars åt att titta i kapp The Bachelor. Herre jösses... men det är ändå lite verklighetsflykt och det kan man behöva ibland. Himla intressant det där med relationer...

I morgon kör vi onsdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images