ÄNTLIGEN KOM SOLEN...

januari 22, 2017



Men det var igår det... Idag är det tråkväder; disigt och dimmigt som bara den :-(. Men det där ljuset som faller in genom fönstret gör ju en så happy, eller hur! Hoppas att den snart kommer tillbaka. Nu är det inte långt kvar tills vi kommer in i februari och då brukar det i alla fall bli en och annan solglimt. 




Då var det dags att packa ihopa mina pinaler igen då. Jag åker tillbaka till Stockholm idag och nu när jag inte ska ner hit till ön för att jobba mer så har jag ingen resa hit bestämd. Det känns lite annorlunda, för när jag lämnat ön har jag alltid haft nästa resa ner hit planerad. Men nu är det nya tider!

Men en resa som vi har planerad är till Gran Canaria om några veckor. Vi ville egentligen till Puerto de Mogán men vi var ju så sent ute så det fanns inget bra hotell kvar. Det får bli Playa del Cura; en liten lugn ort som ligger på sydsidan bara 7 km från de Mogán och det är enkelt att ta sig mellan när vi vill. Tyvärr har jag tappat bort mina sommarklänningar och strandgrejer i flytten så jag har en utmaning i att gå igenom alla kartonger i förråden. Så klantigt. Morr!

Ha en skön söndag hörreni!

KRAM!   

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images