DÅ KÖR VI VINTER IGEN DÅ...

januari 04, 2017



Jaha då var det dags igen då. I natt kom den igen... vintern. Jag har någon slags hatkärlek till den. Å ena sidan så är det positivt att det blir lite ljusare ute men å andra sidan så ogillar jag att halka omkring i snömodden och jag hatar att frysa. Vad jag har hört så ska det dessutom bli riktigt kallt nu framöver. Buuuuu...

Det har stormat rejält nu men här uppe i storstan märker man faktiskt inte av det speciellt mycket. Jag är glad över att vi inte är på Gotland för där märker man av stormar, jag lovar!




Idag efter jobbet blev det en sväng på stan för att köpa julklappar och födelsedagspresenter. Vi ska ju fira julafton med de stora barnen i familjen på fredag kväll... och fira en födelsedag... Jag hittade faktiskt rätt snabbt vad jag ville ha tag i. Gissa om jag trippade hem med lätta steg :-).

Nu är det dags för lite middag så det är bäst att jag sätter igång.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images