FRUKOST TILL VARDAGS...

februari 22, 2017



Hotellfrukost i all ära men frukosten hemma kan ju vara rätt ok den också. Det är lustigt för jag har aldrig varit en frukostmänniska; en macka i farten har liksom varit min grej men de senaste åren så har den blivit mer och mer viktig. Till vardags blir det alltid ett kokt ägg med delikatessknäcke och mosad avokado toppad med lite salt och peppar alternativt Keso, som jag också helt snöat in på. En kopp grönt the är också ett måste och ett glas bubbelvatten. På helgerna kan det bli lite mer avancerat med äggröra, bacon, the i kanna, juicer, råsaft, färsk frukt och bröd i någon form... oftast när vi har barnen på besök :-).




Vilket busväder vi fick idag. Det snöar och blåser för fullt men inte gör det mig något, då kan jag ju med gott samvete ligga i soffan och läsa min bok, plöja magasin och titta ifatt serier på Play. Inte för att jag brukar ha dåligt samvete för sånt men det känns lite extra bra när det är oväder.

Ha en fin onsdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images