NU ÄR JAG IGÅNG...

april 18, 2017



Plötsligt händer det... jag är i gång med träning igen!

Jag har varit på yoga två ggr nu och igår tog jag en power walk via Karlberg över till Kungsholmen och Hornsbergs Strand. Jag gick längs med strandkanten förbi Pampas Marina, Gotland Grill, ut till Kristinebergsklippan och tillbaka hem längs med Kungsholms Strand och över S.t Eriksbron.
En skön walk och jag hade tur som kom ut innan det började snöa.

På torsdag em har jag bokat tid för introduktion på gymet också och nu håller vi tummarna för att det inte dyker upp något som gör att jag måste avboka. Nu får det vara slut på livet i sus och dus känner jag. Har inte alls känt mig motiverad för träning men nu är jag där mentalt och jag tänker att om jag varvar lite olika träningsformer så kanske jag inte tröttnar så lätt. Vi har fantastiska möjligheter till olika träningsformer på jobbet och om man inte tar den chansen så får man ju skämmas.





Men vad hände med vädret hörreni? Snö hit och dit hela dagen. Fina vackra flingor men några månader för sent... Världens längsta vinter det här. Den började med värsta snöstormen i november och håller ännu på. Sååå trögt...

Komsi komsi solen... redan i morgon helst!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images