NU ÄR VI IGÅNG...

september 23, 2017



Åhh vad spännande det här ska bli! Nu är byggarna igång och så småningom så kommer vi att ha en gäststuga och en stor altan på plats här ute på landet. Längtar till nästa sommar då alla byggnader förhoppningsvis är målade och klara och piffet på altanen är klart. Känns lite läskigt att inte vara på plats hela tiden och följa allt i detalj. Jag få utmana mitt kontrollbehov ordentligt nu.




Här bli altanen...




Och här ska stugan ligga...

Vi landade in här på Gotland sent i går kväll. Jag har legat sjuk i veckan med feber och en hemsk huvudvärk men som tur var är jag på benen nu igen även om jag inte är helt på banan. Men idag ska vi på bröllop och det blir jag säkert frisk av, för det är ju så fantastiskt med bröllop. 

Dags att piffa till mig lite nu!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images