BEBISMYS OCH HÄLSNINGAR FRÅN ÖN...

september 20, 2018



Uj uj uj vad det rasslar på. Här kommer en hälsning från favoritön Gotland. Landade in här under eftermiddagen och hade några jobbmöten innan jag blev upphämtad på Visby Airport av min P som landade in redan igår. Men igår kväll hann jag med lite bebismys innan det var dags att gå hem och packa väskan. Alltså så liten... Hon vägde ändå drygt 3 kg när hon kom till oss för precis en vecka sedan idag men ändå känns hon lätt som en liten fjäder när man håller i henne. Klart att lillflickan skulle få en liten välkommen-till-världen-present också. En liten dress med små mjuka tygskor att ha på sig när man ligger i vagnen och myser under hösten. Klart också att Loa fick en present och det blev ett flygplan med gubbar och resväskor eftersom det är riktigt poppis just nu. Han verkar ha  ärvt sin farmors intresse för flygplan ha ha...




Så skönt att vara här nere och andas lite gotlandsluft igen. Även om det blir intensivt med jobb när jag är här så är det faktiskt med facit i hand skönt att vara på plats redan idag. Det ska ju tydligen blåsa riktigt ordentligt i morgon och det hade nog inte blivit någon behaglig resa över Östersjön med färjan. Det "brallade" på rätt ordentligt idag också när jag flög ner till ön men drygt 30 minuters skak på flyget kan jag ändå lättare stå ut med än flera timmars sjögång på Östersjön.

Nu har vi ätit hemmagjorda högrevsburgare och umgåtts med tonåringarna en stund. Man får samla på de stunder som de bjuder på för ips vips sär det egentid som gäller och då försvinner de ut till annexet och myser. 

Nu ska jag också mysa på lite innan det är dags att runda av den här intensiva dagen som började med ett ledningsgruppsmöte på Arlanda under förmiddagen för att sen ta mig över till Bromma för att flyga ner till Visby och ett par möten. Intensiva men intressanta dagar. Gillar det!

I morgon kör vi fredag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images