PÅ PLATS I VÄSTERÅS OCH EN DEJT PÅ MADAME JOSEPHINE...

september 01, 2018



Så var jag äntligen på plats hos min Vendela i Västerås. Så mysigt att få krama om henne igen när hon mötte upp mig vid tåget. Hon är så tapper med sin lunginflammation som förhoppningsvis snart är ett minne blott. Som hon hostar och snörvlar lilla hjärtat. Men febern är borta och hon är på benen igen i alla fall.

Vendela bor mitt i city så vi gick direkt hem till henne och lämnade min väska innan vi mötte upp fina Helena vid Punkt. Helena som bloggar på Drömhus lärde jag känna genom bloggen när jag var hemma hos en annan härlig tjej i våras; Katta med bloggen Sallys Hus. Superkul att vi fick till att träffas igen.

Vi åt en god lunch på Madame Josephine och uppdaterade oss på vad som hänt sen senast innan vi tog en sväng på stan för att spana in Västerås inredningsbutiker. För det är ju en av anledningarna till att jag är här; att hjälpa Vendela att inreda lägenheten.


 




Åt en pasta med pesto och pinjenötter. Supergod!




Sen var det dags att säga hej då till Helena för den här gången och jag och Vendela handlade upp oss på lite god mat och vin till kvällen innan vi gick hem. Nu har Vendela däckat här i soffan under filten vilket jag kan förstå. Bra jobbat av henne att orka hänga med oss damer på stan under eftermiddagen.

När hon vaknar ska vi börja planera. Vi har köpt upp oss på ett helt gäng magasin där vi förhoppningsvis kan hämta en hel del inspiration. 

Ha en fin lördagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images