HEJ DÅ GOTLAND...

april 03, 2019


Hej hej!

Då har jag sagt hej då till Gotland för den här svängen och landat in här hemma i storstan igen. Ön har bjudit på ett jättevackert väder och det hade varit härligt att kunna få njuta av det lite mer men det har verkligen varit fullt upp med jobb. I morse fick jag i alla fall till en stund i solen på altanen där jag kunde få stå och filosofera med min tekopp i handen. En sådan stund är ju så mycket värd för mig och det moodet ska jag försöka ha med mig nu för resten av veckan. Jag har tokmycket att göra på jobbet nu men det är bara påminna mig själv om att ta djupa andetag då och då och köra järnet resten av veckan och till helgen mina vänner... då ska jag släppa fram latmasken big time!

Nu ska jag strax bli serverad räkor med ett gott glas vin till av Per. Underbart att någon fixar middag till mig även ikväll.

Ha en fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images