LYCKA OCH SORG PÅ SAMMA DAG...

april 17, 2019

 

Hej!

Visst är det konstigt hur nära alla känslor ligger varandra och hur snabbt det kan svänga. Igår firade vi vår egen lycka och kärleken oss emellan och samma dag fick vi också ett besked som vi förstått skulle komma men som vi ändå försökt att skjuta ifrån oss för det var så overkligt. 

Min fina kusin somnade in igår. Min vackra levnadsglada kusin som jag tror är den mest positiva person jag känt. Alltid leende, glad och positiv och det är så konstigt att någon som funnits med i hela mitt liv inte finns med oss längre. Hon var så fin som min dotter Vendela uttryckte när hon fick veta och jag har nog inte riktigt tagit in fullt ut att det är så här det är nu. I kylen ligger två flaskor bubbel som jag fick av henne senast vi sågs så varje gång jag öppnar kylen påminns jag om hur det är. Men jag blir samtidigt glad när jag ser dem. Glad över att jag har dem kvar. De ska vi spara till något speciellt tillfälle och skåla med henne vart hon nu är någonstans. Och varje bröllopsdag som vi firar så ska vi skåla med min vackra kusin. Vi saknar dig!


Var rädda om varandra!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Jaha, var det dags nu! Fint på nåt sätt ändå att det blev på er bröllopsdag.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ja faktiskt. Nu får vi skåla med henne varje år när vi firar vår dag. Kram //Tina

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images