RÄTT SKÖNT ATT VARA HÄR HEMMA I STOCKHOLM ÄNDÅ...

april 24, 2019


Heeeeej!

Oj vad den sprang iväg... tiden alltså. Full fart igår när vi landade in här hemma i Stocholm igen och när gårdagskvällen kom så stupade jag i säng efter en intensiv dag. Trodde jag skulle sova så gott hela natten men icke. Jag vaknade hur många gånger som helst och jag höll på att bli tokig till slut. När jag vaknade var jag ännu tröttare än vad jag var när jag gick och la mig. Surt!

Men härligt att vara här hemma igen även om vi har haft fantastiska dagar på ön. Stockholm är otroligt vackert nu och jag ser fram emot att vi kommer att vara här i större delen av maj.



Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att jobba men med ett litet avbrott när min syster hörde av sig och meddelade att de landat efter sin semesterresa i Florida. Det är fördelen med att jobba på Arlanda att man kan sladda över till terminalen och kramas på sina nära och kära när de ska resa eller kommer hem från en resa. Och nu ska jag strax runda av den här dagen och ladda inför ett par roliga dagar som väntar.

Ha en fortsatt fin onsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images