SOMMARTIPS...

maj 11, 2019

Inlägget innehåller annonslänkar.



Klänning / Skor / Väska / Scrunchie / Solglasögon / Armband


Hej på er!

Jag brukar tycka att det tar emot när jag ska gå ut på stan för att köpa något nytt till garderoben. Jag måste vara i rätt mood för att orka med att trängas bland folk. Men nu när jag inte kan springa omkring på stan hur som helst då har jag ett jättestort sug efter att få bege mig ut och shoppa loss. Men tills dess att jag kan det så får jag nöja mig med att surfa runt efter snygga grejer och den där klänningen med snygga accessoarer till skulle ju inte vara helt fel nu när värmen kommer.

När jag går igenom vårgarderoben så ser jag att den verkligen behöver uppgraderas. Klacken på en av mina skor har trillat av så de måste lämnas in till skomakaren, flera plagg har tappat färgen efter förra sommarens intensiva solsken och på andra plagg hittar jag fläckar som jag trodde skulle försvinna av sig självt bara jag stoppade dem i ide under vintern. Jag får helt enkelt surfa på här efter den perfekta sommargarderoben.

Men först ska jag gå ut. Jag tror att jag faktiskt ska våga mig på att gå till blomsteraffären här runt hörnet. Jag behöver pigga upp mig med lite nya blommor känner jag.

Ha en fin lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images