ROSÉKVÄLL PÅ BALKONGEN...

maj 21, 2019

Innehåller reklamlänkar till Lindex och Bubbleroom.


Halloj!

Tänk att det blev rosse på balkongen till slut. Så mysigt att kunna sitta ute i värmen och ta ett glas efter jobbet innan det är dags att fixa middag. Vardagslyx, eller hur? Och inte behöver vi fightas med små vita tussar som flyger omkring i luften heller. Det har ju varit helt galet de senaste dagarna. Det ser ju ut som att det snöar ute men det är visst en trädsort som gått bananas i år med det vita fluffet som har lagt sig i drivor här och där. Har ni haft något liknande hos er?


Min kjol brukar jag få många frågor på och det är en gammal vapendragare från förra året som jag köpte på Lindex. Den är slut men de har en uppdaterad variant till ett superbra pris som är på väg in inom kort. Du hittar den HÄR. Du kan också hitta liknande kjolar HÄR. Jag ska nog slå till på den den HÄR eller den HÄR. Jag ska bara bestämma mig för längden först.    


I morgon är det onsdag och då ska jag äntligen få ta mina stygn i knät och jag ska få träffa naprapaten. Lika mycket som jag längtat efter ett glas rosé på balkongen lika mycket längtar jag efter att få mitt träningsprogram så att jag kan få ta det här till nästa nivå. Är så taggad!!! 

Men nu är det middag på gång!

Ha en fortsatt fin tisdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

8 kommentarer

  1. Så härligt att sitta på balkongen och sippa på ett glas rosé
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar balkong. Har ju förstått att du bor inne i Stockholm. JAtt man kan ju säga att Det ligger drivor med "fluff" längs alla gång och cykelbyxor. Vill knappt öppna upp på altan för då kommer det ju in också. Älskar din blogg men det kan ta ett tag om man vill kommentera. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja, den är väldigt mysig och här inne i Stockholm växer inte stora balkonger på trän så vi är så glada för den :-). Tack för dina fina ord om bloggen. Det blir jag otroligt glad för. Tack igen!!!
      Kramar tillbaka!

      Radera
  4. Älskar balkongmöblerna! Var lite rädd att materialet skulle bli hett i solen men det blev det inte.
    Kram Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du trivs med dem. Det gör vi också :-)! Nej, jag har aldrig känt att det blivit hett och vår möbel står verkligen mitt i solen hela dagarna. Tur det! Kramar tillbaka //Tina

      Radera
  5. Min snygging till vän <3. Alltså du är en stor inspirationskälla när det kommer till kläder.. så jädra snyggt med en tisha till finkjol!!! KRAM babe!

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images