UTSIKT VID MORGONFIKAT...

maj 17, 2019


Hej hej!

Den här utsikten hade jag till morgonfikat idag. Älskar innegårdarna här längs med vår gata och när solen ligger på och det också känns rätt varmt och skönt så är det så mysigt att sitta på vår balkong. Jag är glad över att vi bor så högt upp att vi har förmånen att solen ligger på nästan hela dagen. Vår balkong är också mycket större än många andras. Den sträcker sig längs hela vardagsrummet och det var ju en av flera saker vi föll för när vi köpte lägenheten för snart tre år sedan. 

Det blev lite tight med tid igår så jag hann inte in hit på bloggen. Jag var på planeringsdag med mina kollegor från tidig morgon till sen kväll. Så härligt och roligt att få träffa dem igen! Det ska bli skönt att få komma tillbaka till jobbet på riktigt på måndag då jag räknar med att jag ska kunna vara i ett sådant skick att jag kan gå lite längre sträckor igen. 

Nu ska jag jobba undan de sista timmarna för den här veckan. Vi hörs senare!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Ser väldigt mysig ut din utsikt du har från er balkong.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är något visst med innergårdar, eller hur? Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images