ETT HAV AV RÖTT...

juni 20, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Åhléns och Monki.


Heeeej!

Är  ni laddade inför midsommar? Vi har nu checkat ut från jobbet och ska nu gå in i midsommarmood. Det ska nog inte bli några problem eftersom ön fullkomligt har exploderat i rött och blått. Vallmon breder ut sig över hela fält och likaså blåelden. Magiskt verkligen!



Min klänning är en gammal rackare. Ni vet en sån där som man enkelt kan dra på sig när det är varmt. Just idag såg den mest ut som ett tält på mig när vinden tog tag i den men det bjuder jag på ha ha... En liknande men mycket snyggare hittar ni HÄR. Den HÄR gillar jag också. Den ser sååå skön ut. Bra pris på båda.




Visst är det vackert!

Nu ska vi börja fixa lite inför morgondagen och ta ett glas rosé faktiskt. Jag ska fixa en ny spännande sillsort och kolla att vi har allt som hör till när vi ska fika vid midsommarstången i fiskläget. Jag brukar alltid fixa en jordgubbstårta också. Det är tradition. Åhhh vad mysigt det här ska bli!!!

Ha en jättefin torsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

9 kommentarer

  1. Herregud, jag har aldrig sett så mycket vallmo i mitt liv förut. Helt galet vackert!
    Ha en underbar Midsommar
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verklige helt galet. Kan inte minnas att jag sett så mycket vallmo på en och samma gång förut. Tack detsamma! Kram //Tina

      Radera
  2. Älskar din fina blogg och läser arbete du
    Men lite dålig på att kommentera. Ha en underbar midsommar på underbara gotland. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och vad roligt att du gillar min blogg. Uppskattar så mycket att du skriver det! Ingen fara med kommentarerna men det är roligt när det kommer någon då och då :-). Ha en fortsatt fin midsommar du också. Kram //Tina

      Radera
  3. Ha ha ha läser varje dag ska det vara. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
  4. Så vackert med alla vallmorna på fältet.
    Ha en fin midsommar.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det vackert!!! Kram //Tina

      Radera
  5. Men herregud! Hur mycket vallmo kan det finnas på ett ställe!? Så vackert!

    Önskar dig en fin midsommar!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Magiskt verkligen... Hoppas att ni också har en jättefin midsommar! Kramar //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images