VI SKÅLAR FÖR EN ÄNGEL...

juni 01, 2019


Hej hej!

Häromdagen skulle min fina kusin ha fyllt år och då kändes det rätt att ta fram den flaska bubbel som jag fick av henne senast vi träffades. Det var en solig och vacker dag; en perfekt dag att skåla i rosa bubbel, prata om henne och titta upp emot den klarblå himlen. Saknar...


Igår kväll var vi på ett mysigt födelsedagsfirande hos vänner inne i Visby och kom hem med sista bussen vid 00-tiden. Himla smidigt att vi har så bra bussförbindelser in till Visby från där vi bor när man inte vill ha med sig bilen. I morgon är det dags att bubbla lite igen för då ska vi vara i Almedalen och fira gudsonen Gustav som ska gå på studentbal. Det ser ut som att det ska bli hyfsat varmt och soligt i morgon och det blir ju alltid lite extra härligt då.

Men nu är det lördag och jag tror att jag ska åka in till Visby idag och kika i några butiker. Ja, så får det bli.

Ha en fin lördag!

KRAM! 

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Så fint att du hade kvar den flaskan och kunde ta fram den och skåla. Hon skålade säkert tillbaka!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jag övertygad om. Hon gillade att skåla. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images