ATT FIRA IN EN SEMESTER...

juli 05, 2019


Hello!

Till slut så kunde vi stänga ner våra datorer och börja fira in det här årets sommarsemester. En välförtjänt sådan känner jag. Även om jag har har haft det lite lugnare nu på slutet så har våren varit intensiv utöver det vanliga så det känns väldigt bra med fyra veckor i hängmattan nu. 

Vädret här på ön är minst sagt omväxlande och i kväll så slogs det nog något slags rekord tror jag. Fem minuter regn, fem minuter sol, fem minuter regn, fem minuter sol och så höll det på i ett par timmar precis när vi skulle fira in ledigheten men mellan skurarna så hann vi i alla fall att skåla och fira i champagne... och grilla...




Min vita linnekänning som egentligen är tänkt som en strandklänning men som nu får fungera som tunika till jeans har jag hittat hos Rolf and Friends.





Kvällens grillmiddag fick ätas inne för det var sååå blött ute på vår altan. Hoppas att det vänder snart för vädret har varit trist rätt länge nu...

Hoppas också att ni har haft en fin fredagskväll och att ni som går på ledighet har fått en härlig uppstart på ledigheten.

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Ha en skön och härlig semester nu och hoppas att vädret vänder.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja vi håller tummarna för det. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images