JAG HAR LANDAT IN PÅ ÖN IGEN...

juli 01, 2019


Hello!

Tittar in en snabbis här under lunchen och säger hej från ett soligt men blåsigt Gotland. Jag skulle egentligen ha landat typ nu men fick en förfrågan om jag ville boka om till en morgonflight i stället, utan kostnad vilket jag så klart tackade ja till så nu har jag landat in, hunnit jobba från hemmakontoret och när jag jobbat klart för dagen sen senare i em ska jag möta upp kollegor från Visby Airport och gå på ett kvällsmingel kopplat till Almedalsveckan. I morgon blir det seminarier under dagen och jag håller tummarna för att de inte regnar och blåser bort för det ska tydligen bli busväder i morgon.

Ha en fortsatt härlig måndag!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Underbar bild! Så fiiint.
    Ha en trevlig kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Åhhh tack snälla! Ja Visby är ett tacksamt motiv verkligen. Ha en fortsatt fin vecka. Kramar! //Tina

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images