NYA KORGAR PÅ LOFTET...

juli 17, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Granit.


Hello!

Jag tänkte att ni skulle få hänga med en sväng upp på loftet. Vårt gästhus/tonårshus som vi kallar för "Annexet" blev ju klart förra året och sakta men säkert så börjar den lilla stugan formas även invändigt även om det här loftet har en bra bit kvar. Häromdagen kom ju en väggbonad i vass på plats. Ni som missade det kan kolla det inlägget HÄR. Att inreda ett sovloft är en utmaning tycker jag och jag har inte riktgt orkat tagit tag i det men med små myrsteg så ska det väl bli ordning på den här delen i huset också så småningom.


Igår kom i lalla fall två korgar på plats och den lilla hittar ni HÄR. Den stora finns HÄR. Eftersom alla våra boenden är rätt små så gillar vi vitt som bas som ger en rymligare känsla (även om vitt inte är så modernt men det struntar vi i för vitt kommer ändå alltid tillbaka och vi hinner inte måla om hela tiden) och i den här stugan blandas det vita upp med grått och naturmaterial. 


Och en liten radio som matchar påslakanet upptäckte jag idag...


Ni får helt enkelt följa med på den här inredaloftetresan framåt så får vi se vad det blir av det. To be continued...

Idag har det spelats padel här i Tofta. Inte jag då men Per och de stora ungarna i familjen med mig som åskådare. Jag har aldrig testat men det ser kul ut. Vågar inte utmana mitt knä med padel ännu så jag får ladda till nästa sommar. Nu väntar några dagar med fina vänner i olika former och det ska bli så mysigt.

Ha en fortsatt fin sommar!

KRAM! 

P.S... jag är inte lika gnällig idag va?

You Might Also Like

3 kommentarer

  1. Gillar dessa korgar med. Sett här på marknaden liknande som jag skulle vilja ha till att ha filtar i.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfekta korgar att ha filtar i! Kram //Tina

      Radera
  2. Så himla himla mysigt <3. Vitt kommer alltid att vara trendigt, i olika former, och som en perfekt bas :). KRAM

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images