INCHECKADE...

maj 29, 2014



Då var vi incheckade och på plats på vårt hotell. En tidig morgon, en färjetur över Östersjön, ett besök på Länna Möbler, hämta upp Johannes och sen en tur till det stoooora möbelvaruhuset. Nu har vi checkat in och hunnit med att slumra en stund i de sköna sängarna. Jag gillar det här hotellet med all sin design men något jag verkligen inte gillar att den här gången fick vi ett rum där toalettdörren är lite lätt frostad. Inte för att jag har några hemligheter för min man men liiiite privacy vill man väl ha vid vissa tillfällen. Vi stöter på det då och då på hotell och jag fattar inte riktigt grejen. Nej, riktiga, rejäla dörrar skall det vara!




Utsikten mot Norra Bantorget är det i alla fall inget fel på. Nu skall vi piffa till oss lite för i kväll är vi bjudna på middag hem till Jacob och hans Linda. Skall bli så härligt att få träffa dem igen.

Hoppas att ni har haft en skön Kristi Himmelfärdsdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images