MALLORCA LEVERERAR...

juli 25, 2014




Som alltid så är den här ön helt fantastisk! Tittar införbi en snabbis för att säga att jag har det hur bra som helst och att jag har haft en fantastisk födelsedag. Min älskade P har uppvaktat och tagit hand om mig på allra bästa sätt. Jag kunde inte ha fått en bättre födelsedag! Vi har fullt upp med allt vi vill göra, besöka olika stränder, äta gott och shoppa. Dagarna… och nätterna snurrar på i full fart. Har inte riktigt hunnit med att ladda ner bilder och blogga. Återkommer när jag kommer hem med några fler bilder från den här sköna semestern.

Här kommer i alla fall några bilder från några olika stränder vi besökt, Anima Beach (ligger på gångavstånd från centrala Palma), Port de Alcudia (nostalgitripp, här har vi varit flera gånger med barnen. Inget för oss som ensamma vuxna kanske men stranden är ju så härlig!), Port de Soller (litet, mysigt och vackert och Puro Beach (hotellets beach club. Snyggt ställe!)




Nu är det sista kvällen här i Palma och vi skall ut och äta TAPAS så klart!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images