BIG NO NO...

januari 13, 2015



Hur god var inte den här ljuvliga semlan då som jag klämde helgen? Alldeles alldeles underbar… men nu får det vara stopp på det ljuva livet för om några veckor skall jag ju i baddräkten när vi skall bada i det japanska badet. Är jag duktig så kanske jag hinner en liten bit på väg vad gäller att få ordning på den där figuren som jag en gång hade men som jag för tillfället inte riktigt vet vart den är…

Så nu sitter jag här med en kopp grönt the och en bit 70%-ig choklad och hoppas på att det är värt det.

I kväll har jag varit ute och powerwalkat också men nu börjar det bli så himla trist och det tar alldeles för lång tid, otålig som jag är, så nu är det nog dags att komma igång med löpningen igen. Och att inte äta så stora portioner för jag är ju mästare på att äta mycket mat. Jag älskar mat, mer än de flesta har jag förstått och det är nog min största utmaning just nu; att inte äta som "en hel karl". 

Nu är det dags att ZzZzzzz. Har sovit så himla dåligt natten som gick. Jag såg ett läskigt program på tv i går innan jag gick och la mig och sen drömde jag flera mardrömmar. Jag tror att jag skall reklamera den där drömfångaren jag köpte för inte var den mycket till hjälp i natt i alla fall.

Sov gott!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images