GRAND FINALE...

juni 07, 2015




Nu ligger jag här hemma i soffan med benen i högläge och summerar den här underbart fina och roliga helgen som idag/i kväll avslutades med en studentmottagning med släkt och vänner som vi arrangerade hemma hos Vendelas pappa och hans sambo. Partytältet fylldes med härliga människor; släkt och vänner som firat vår fina student kungligt och nu när vi packade ihop efter en rolig dag/kväll och for hemåt så fylldes tältet av glada ungdomar som nu firar ut det sista ur studenthelgen. Hoppas att de håller på länge för det är de värda!




Som sagt, här ligger jag i soffan och känner mig slut som artist :-). Det har varit fantastiskt roliga dagar och kvällar med våra härliga ungdomar och nu skall jag bara summera det här studentfirandet och landa ner i alla intryck. 

Som tur är så har jag tagit ledigt i morgon förmiddag och vet ni… det tycker jag att jag är värd!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images