JAG REKOMMENDERAR; BÄSTA PRIMERN...

december 05, 2015



Den här primern är min favorit; Sephoras eget märke, 120 kronor och sminket sitter som berget när jag grundat med den. Gillar den geléaktiga konsistensen skarpt! Jag passade på att bunkra lite när jag var uppe i Stockholm i veckan. Det gäller att passa på :-). 

Hur har ni det så här i adventstid? Jag har varit så galet trött den här veckan. Tröttare än vanligt. Jag har somnat i soffan varenda kväll, sovit hela nätterna igenom men är helt utslagen när jag skall gå upp på morgnarna. Jag har nyst och haft problem med bihålorna så jag tror att det kanske är alla julblommor som är boven i det här dramat. Nu har jag plockat fram mina allergipiller och sprayer så nu får vi se om det kanske ger med sig. 

I övrigt har det varit en lugn avslutning av veckan. Ett mysigt fredagshäng med La Familia och idag har jag och Vendela tagit en sväng på stan för att leta efter lite partykläder. I kväll skall vi på Glögg-In hos småtjejernas mamma och hennes sambo; Ps ex-fru alltså. Det ser vi fram emot!  Och i morgon skall jag plocka fram all min list så att jag kan få med mig min man på julmarknad på Roma Kungsgård :-).

Ha en underbar lördagskväll!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images