EN OLYCKLIG VOVVE...

januari 11, 2016



Nu är det faktiskt väldigt synd om Hasse. Han har fått en tratt efter en operation och han är så himla olycklig. Mitt hjärta går itu när jag ser hur illa han tycker om den där tratten. Sen skäms han också. Han tycker verkligen att han ser störtfånig ut. I vanliga fall så skuttar han omkring och leker mest hela tiden. Nu bara han sitter där på ett och samma ställe och vill inte göra annat. Den enda gången man ser honom glad är när han är ute i snön och kör snöplog med tratten så att hela tratten fylls av snö som han kan få skaka omkring. Det älskar han :-)! Typiskt nog så försvann all snö i natt...

Fem dagar kvar med tratt sen skall han äntligen få släppas fri! Älskade lilla vovve. 




Att gå upp i morse blev man inte heller lycklig av... och ännu värre var det att somna i går kväll. Det tog säkert ett par timmar så snacka om att jag har vänt på dygnet under den här ledigheten. Jag har ändå känt mig rätt pigg idag på jobbet men nu håller mina ögon på att falla ihop. Man kan ju liksom inte gå och lägga sig 19.30, det känns ju liiiiite tidigt så jag måste hitta på någon liten aktivitet här så att jag håller mig vaken ett par timmar till.

Hoppas att ni känner er mer alerta än jag.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images