FIRAT MORS DAG...

maj 30, 2016



Den här fina mamman är min och och igår, på Mors Dag samlades vi här hemma på middag för att fira lite. Vi fick inte till den traditionella Mors-Dags-lunchen på Bolaget igår men den har hon till godo lite längre fram.

Och se här vilka fina presenter jag fick av barnen. Så vackra Marimekkoskålar från Ittala och en bok signerad av Marie Jungstedt. Älskade ungar!!!




I kväll tog jag mig i kragen och tog en powerwalk. Känner mig lite duktig faktiskt. Jag var så sjukt omotiverad och jättetrött innan och soffhörnet kändes väldigt lockande men så på något konstigt sätt lyckades jag plocka fram den där lilla motivationen som fanns där inne någonstans. Skulle vilja få till ett flow men det verkar helt omöjligt. Min träning går rätt knackigt och sker högst oregelbundet men men, den blir i alla fall av då och då och det är ändå bra, eller hur?

Nu är det dags att runda av denna måndag och hoppa i säng. 

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images