KONFIRMATION...

maj 14, 2017



Nu har vi firat i dagarna två! Philippa har konfirmerats idag men vi påbörjade firandet redan igår i strålande sol på vår altan med våra nära och kära. Tänk vad annorlunda det är med konfirmationer nuförtiden. Så lättsamt och trevligt på ett sätt som det inte var när jag konfirmerade mig. Då var det tungt och allvarssamt och jag fattade nog egentligen aldrig varför jag gjorde det. Det var bara en tradition; att det skulle göras oavsett om man ville eller inte.

Men nu är i alla fall den här fina tjejen konfirmerats och hon var så duktig!

Fina Philippa! 




Och finbesök fick vi från Hamburg också :-)! Philippas faster och kusiner har gjort oss sällskap i helgen. Så mysigt att få umgås med dem igen. Det var alldeles för längesen sen sist.

Nu har vi landat in här hemma i Stockholm igen och nu är det bara att ladda om för en intensiv jobbvecka. Börjar med jobb i Danderyd i morgon förmiddag för att sen avsluta dagen i Solna. Maj är precis som den brukar vara. Massor av aktiviteter på alla plan toppad med en hysterisk allergi. Kom precis på att jag glömt min cortisonspray på Gotland... suck. Måste fixa en ny i morgon...

Ha en fin start på nya veckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images