HAN KOM MED CHAMPAGNE...

juli 31, 2017




Så kom han då äntligen; vår härliga vän Peter med godsaker med sig i bagaget. Han har alltid en god champagne på lager och vi hann i alla fall sitta ute på altanen ett par timmar och njuta av den innan regnet kom. Det varnades för att det skulle dra in ett rejält åskväder men det passerade förbi Gotland på östra sidan som tur var. Får ont i magen av åskväder. Jag tycker att det är hemskt otäckt och läskigt...

Nu blev det bara regn och det blev en mysig innekväll med tända ljus i stället. Det funkar ju det också.




Idag skiner solen igen och jag går in i min sista semestervecka. Tänk att det redan gått tre veckor sen jag kom ner till ön. Det känns som en evighet sen jag var på jobbet men ändå har tiden gått så snabbt.  Nu ska jag ta tillvara på de här dagarna som är kvar. Har en del inplanerat men resten av tiden ska bli soft.

Ha en fin dag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images