HOTELLFRUKOST EN MÅNDAG I NOVEMBER...

november 18, 2013



Det här borde man verkligen göra oftare! Ta ledigt ett par timmar på en måndagsmorgon och starta upp veckan med en riktigt god hotellfrukost. Dra mig baklänges så härligt och gott det var! Prinskorv till frukost. Bara en sån sak! Den här veckan kan ju inte bli annat är bra när den får den här starten.

Vi satt här i nästan två timmar, jag och P, och åt av alla favoriter på frukostbordet, bytte morgontidningar med varandra, drack juice, kaffe och the i flera omgångar och pratade om livet. Det här skulle jag lätt kunna vänja mig vid! 










Nu har jag sjunkit ner i soffan efter en regnig och tung löptur. Tur att P sprang med som hare annars vete sjutton om jag hade gett mig ut i kväll. Nu är det i alla fall gjort och jag är faktiskt rätt stolt över mig själv som kom iväg trots att det är måndag, mörkt och regnigt. Vendela tittade också förbi nu i kväll för att få lite hjälp med matteplugg. Logaritmer, vad tusan är det och när använder man sig av det? Om man skall bli kärnfysiker eller rymdforskare?! Mysigt att få krama lite extra på henne i kväll. Tur att Visby är litet så att vi lätt kan träffas även när det inte är "vår" vecka :-).

Ha en fortsatt fin måndagskväll!

KRAM!






You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images