LITE ATT TA IGEN...

mars 04, 2014




Jag har ju en extravagans här i livet och det är att bläddra i magasin. Jag ligger nog en bra bit över genomsnittet vad gäller inköp av dessa skulle jag tro. Att få krypa upp i soffhörnet med en kopp the och ett magasin det är verkligen avkoppling för mig. Ni kan ju gissa vad det var som var orsaken till varför vi fick betala för övervikten när vi reste till Thailand ha ha… men som jag kopplade av. Det var värt varenda krona :-).

Under tiden vi var bortresta så hann det dessutom komma ut nya nummer så nu har jag en del att ta igen i form av en ny härlig hög att njuta av. 








I kväll passade det extra bra att krypa upp i soffhörnet. Jag hade egentligen tänkt starta upp min träning igen efter några härliga veckor i sus och dus men jag har känt mig lite halvrisig med en envis huvudvärk idag så jag lyssnade på kroppen och kröp upp i soffan i stället.

Nya tag i morgon!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images