SÅ LJUVLIGT...

mars 23, 2014




Det här mina vänner, det är bland det bästa som finns. Att få sitta i solen på altanen på landet och njuta av vårens första utefika. Ljuvligt! Jag tycker att jag känner mig piggare idag, piggare än vad jag har gjort på hela veckan och jag inbillar mig att det är vilan och avkopplingen som gjort sitt. Det är för tidigt att börja med trädgårdsbestyren och i övrigt så finns det inte så mycket annat att göra här ute på landet just nu än att vila, läsa och gå ut på promenader. Det var nog precis vad jag behövde efter allt jobbigt som varit de senaste veckorna.






Idag har även våra olivträd fått vara ute och hämtat lite vårluft. De har ju fått stått inne i stugan under vintern, så ljust som det bra gått, men de verkar ha klarat sig förvånansvärt bra trots att de tappat en hel del blad. Lyckligtvis börjar det nu komma nya så de är nog på gång. Jag tror att de uppskattade att få komma ut i vårsolen några timmar idag :-).

Nu är vi åter hemma på våran gata i stan och det är dags att varva upp igen; motvilligt.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images