JAG FICK EN FÖRFRÅGAN...

maj 19, 2015



För några veckor sedan fick jag en förfrågan från Skogsindustrierna. De kommer till Gotland och Almedalsveckan i sommar och undrade om de kunde få låna en bild som de hade sprungit på. En bild som jag tagit på Vinotek1 där de skall hålla till under veckan. Självklart fick de det och nu finns den där i deras inbjudningsmaterial med mitt namn på bilden där nere i högra hörnet. Kul! Kul hade vi också när jag tog bilden; vi var nämligen på roséprovning på Vinotek1 just den kvällen :-).

Något rosédrickande är det inte tal om just nu, inte här på ön i alla fall. Det här måste vara den kallaste våren ever! Vad var det som blev fel egentligen… Jag tänker på Vendela som påbörjar sitt studentfirande med mösspåtagning på fredag. Hoppas, hoppas att de får det någorlunda varmt och soligt när nu firandet sätter igång. Här är det så klart fullt upp med fix inför studenten. Det har bokats tider till ögonfransförlängning, frissan, nagelsalongen och det har köpts in klänningar, skor, studentmössa och allt möjligt som hör studenten till. Det mesta är nog under kontroll nu men nu börjar nästa fas; planering av studentstoppet och mottagningen. Puhh… det var tre år sen Johannes tog studenten men det känns som om det var typ förra året. Det går undan minsann.

Och i morgon är det redan onsdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images