FINFINA GREJER HOS EVA...

augusti 21, 2015



Här har jag varit idag, hos fina Eva som är så fantastisk duktig på att skapa vackra saker i keramik. Den här veckan har hon och hennes kompis Anna haft öppet i garaget på Bredgatan och idag hade jag äntligen möjlighet att titta förbi och se på alla grejer de gjort… och javisst blev det en kasse med fina saker som fick följa med hem. Jag skall visa vad en annan dag. Nu är nog garaget stängt men vill du titta närmare på Evas keramik så kan du hitta henne HÄR






De där flätorna som hänger på väggen är så coola. Jag tror att någon av dem skulle passa så bra in hemma hos oss. Får sova på saken :-).

Sitter här ute på landet på altanen nu och bloggar. Blev just serverad ett glas rosé och det är så ljuvligt här. Lugnet har lagt sig, sommargotlänningarna har rest hem och solen orkar inte riktigt komma upp över trädkronorna längre. Sensommaren är här med allt vad det innebär men på dagarna är det ännu sommar och det är jag så lycklig för. 

Nu har min P tänt grillen och det är ju lite konstigt att vi redan passerat kräftskivornas tid och nu plockar fram grillen igen men visst är det härligt!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images