NU TÄNDER VI LYKTOR IGEN...

augusti 17, 2015



Nu märker man att det mörknar allt tidigare på kvällarna och då kan vi ju mysa med tända lyktor inomhus igen. De här lyktorna som står i vår trappa har hängt med ett tag nu och mönstret som träder fram på väggen när vi tänder dem är ju så häftigt.

Hösten börjar så smått närma sig och det ser jag verkligen fram emot. Jag älskar verkligen denna årstid med tända brasor, themys, långkok, soppmiddagar, trädens vackra färger och blåsiga promenader vid havet. Men än har vi några fina sensommardagar kvar innan det är dags att packa ihop sommaren för i år. 




Idag har det varit dags för det årliga tandläkarbesöket och fyyyy vad jag tycker det är jobbigt. Det är inte bara det att jag tycker att gör ont, och att det känns allmänt obehagligt, det gräver stora hål i plånboken också. Det värsta är att jag förmodligen har ett litet hål i en gammal lagning så jag måste tillbaka igen. Buuuu… Ja ja, det finns verkligen värre saker och det är det jag måste försöka fokusera på när jag tänker på tandläkarbesök.

Nu har den här veckan rullat igång igen och det är faktiskt väldigt skönt att komma in i alla rutiner. Lite ringrostig var jag allt i början men nu är allt som vanligt igen. Tänk att man kan ställa om så snabbt.

Nu är det dags att avrunda den här kvällen.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images