VEE SPEERS HAR FLYTTAT IN I VÅRT SOVRUM...

november 22, 2015


Vi har haft ett Vee Speersprint som legat i garderoben hur länge som helst men nu äntligen har det kommit upp på hyllan i sovrummet. Den passar rätt bra där på tycker jag. Motivet är onekligen väldigt speciellt men ändå vackert på något vis.

Jag älskar vårt sovrum och att lägga in en textilmatta är nog ta mig tusan det bästa vi gjort på länge. Jag som jämt fryser och avskyr att gå upp tidigt på morgnarna nästan njuter när jag sätter ner tassarna mot golvet. Så varmt och gott. Vi var lite oroliga över att vi skulle bli påverkade negativt för att vi är allergiska mot allt möjligt men det är nemas problemas. Vi har nu haft mattan i ett år och vi har inte märkt nåt!




Den här helgen har gått i idrottens tecken. I går em var vi på en känslosam match som Visby IBK vann. Jag tror att Tobbe där uppe i sin himmel är grymt stolt över att grabbarna tog hem just den här matchen. I går kväll firade vi Vendela och Joakims förlovning med skumpa och god mat och idag tog vi en promenad ut till ishallen för att titta på två av mina duktiga gudsöner som spelade mot varandra. Det är inte så ofta jag är där ute i ishallen nu för tiden eftersom mina killar lagt grillerna på hyllan så det var riktigt roligt.

Nu väntar en lugn och skön söndagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images