OM MAN GILLAR LINNELAKAN...

februari 28, 2016




... så kan jag tipsa om att på ellos.se kan ni hitta snygga linnelakan till bra pris. Vi är supernöjda med våra och de är faktiskt ljust grå även om det inte syns på bilderna här. Det bästa med linnelakan är att de skall vara skrynkliga. Bara en sån sak...





Hoppas att ni har haft en fin söndag i det vackra vårvädret! Själv har jag ägnat dagen åt att måla om ett gammalt skrivbord och hjälpt Vendela och Joakim att flyttstäda. Nu halvligger jag här i tv-soffan och är allmänt slut som artist och jag tror faktiskt att jag kommer att bli kvar här resten av kvällen. Jag har ju en hel hög med magasin som jag inte har hunnit att kika i ännu och jag bestämmer mig här och nu. Det blir en kväll i tv-soffan!

Ha en fin avslutning på söndagskvällen!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images