PÅ KALAS...

juni 19, 2016



Nu är vi hemma på ön igen och i kväll har vi varit på kalas. Min syster fyllde år veckan som gick och i kväll fick vi äntligen fira henne. En liten kasse med godsaker från Posh Living blev presenten den här gången. 

Egentligen skulle vi ha flyttat ut till landet idag men av olika anledningar skjuter vi lite på det. Det får bli i veckan, framåt midsommarafton i stället. Känner mig lite trött och sliten nu och det känns som att jag har något skräp i kroppen. Är supertrött och har värk i musklerna men jag hoppas verkligen att jag inte går och blir sjuk nu. Det har jag INTE tid med…

Nu väntar en ny jobbvecka och sen är det midsommarafton. Jag fattar inte vad som händer… sa..n i gatan vad fort det går nu. Bara någon vecka kvar till semester ju.

Nu skall jag hoppa i säng och sova bort det onda.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images