SKÄRBRÄDA I VALNÖT...

augusti 31, 2016




Skönheten till höger skyndade jag mig att investera i när jag fick nys om att det kommit in skärbräden i valnöt till Berså för några veckor sedan. Jädrar vad snyggt det är! Den lilla skönheten till vänster sprang jag på när jag var på Ica Sabbatsberg och handlade i somras...  till ett betydligt lägre pris :-). Jag har inte en aning om vad det är för träslag men det funkar bra ihop med den stora varianten.





Oj vad tiden har sprungit iväg här sen i helgen. I måndags blev det lite allmänt fix efter jobbet och i går fick vi Johannes på besök. Idag har jag varit på nätverksträff hela dagen och nu packar vi för fullt för att bege oss ner till ön för några dagar. Hej och hå vad det går. Schemat just nu är lite hektiskt så jag ser fram emot när det förhoppningsvis stabiliserar sig lite längre fram i höst.

Ha en härlig lill-lördag så ses vi på Gotland!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images