KÄNSLAN NÄR MAN FÅR BESÖK AV BARNEN IGEN...

september 01, 2016



Hur härligt är inte det här då; att få besök av en av sönerna till middagen så där mitt i veckan. Det var ju flera år sen sist. Johannes tittade ju förbi i tisdagskväll på vägen hem från jobbet och gjorde oss sällskap i några timmar. Mysigt tycker mamma T :-).

Och nu är vi ips vips på plats på ön igen för att umgås med småtjejerna och här på landet är det cosy cosy. Inga större ytor att härja runt på precis så det blir lite annorlunda men vi ska nog hitta formen för det också.

Mina ögon håller nu på att gå i kors. Efter försening vid avlastningen på färjan igår så landade vi in här ute i Tofta först vid 01.30-tiden. Liiite för sent för min smak. Har bara sovit några få timmar i natt så nu längtar jag efter att få slå igen mina blå.

Nu laddar vi för fredag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images