VASER, FEJKBLOMMOR, BEBISMYS OCH NU VARVAR VI UPP IGEN...

oktober 16, 2016



Den här enkla fina vasen från IKEA köpte vi förra helgen och det behövs inte några avancerade buketter för att den ska se snygg ut. Vad de lila bollarna heter kommer jag inte ihåg. Har minne som en guldfisk när det gäller namn på blommor men de gröna kvistarna som ska likna eucalyptus behöver inget namn för de är rakt igenom fejk. Vi bor ju granne med en butik som säljer fejkväxter; hon som har den är gotländska för övrigt, så jag var tvungen att gå in och kolla och mycket är otroligt skickligt gjort. Men nu är det vas-stopp igen... har blivit några stycken den senaste tiden...





Idag har jag haft en soft söndag efter en mysig gårdagskväll med mina fina. Lilla Loa som nu är tre månader gammal har börjat snacka så mycket. Han skrattar och snackar om vartannat och han ville vara med precis hela kvällen lång och när de gick hemåt i höstnatten så var han så övertrött lilla hjärtat. Han upptäcker världen nu och det tar på krafterna att vara med och kolla in allt som händer hela tiden. Älskade lilla unge!

Idag blev det en promenad i det vackra höstvädret och nu väntar en vecka med full rulle. I morgon kommer äntligen min älskade P hem igen, vi ska ta emot möbelleveranser, träffa Ps syster med familj som kommer från Hamburg, en jobbresa till Visby ett par dagar och sen får jag besök av tjejkompisar från Gotland i helgen. Efter den här lugna helgen så känns det bra att växla upp igen.

Ha en fortsatt skön söndagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images