JULSTÄMNING ÄVEN I TOFTA...

december 11, 2016



Äntligen hittade jag en ljuskrans till fönstret i allrummet här ute på landet. Fönstret är inte så brett så det har varit en utmaning att hitta något vi gillar som är tillräckligt litet. Men nu hänger det en liten silvrig sak i fönstret och vi har fått lite julstämning här också. Sista exemplaret lyckades jag knipa på Åhléns och lite rabatt fick jag också eftersom det var ett skyltex.




Här ute på landet går jag verkligen ner i varv och det behövde jag verkligen göra den här helgen. Varför försätter jag mig alltid i situationer där det blir fullt upp hela tiden? Utan att man vet hur det gick till så är schemat fulltecknad och man hinna knappt andas. Att man aldrig lär sig...

Idag ska vi fira min fina mamma som fyller år och i kväll ska vi åka på luciafirande där Philippa ska vara lucia sen är det dags att åka hem och packa igen. En vecka till i Stockholm sen åker vi ner till ön igen för att fira jul.

Ha en fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images