BLOMMOR FRÅN EN FIN VÄN...

mars 16, 2017



Se vad fina de är; blommorna som jag fick av min fina vän Elisabeth igår. Ranunkler i en färg som är så himla vacker... ljust rosa. Vi hade en så mysig kväll med mat, ett bättre vin och massor av prat och skratt. 

En härlig onsdagskväll!




Och vilken vårvecka vi har nu. Solen har kommit tillbaka och det är lite varmare i luften. Så skönt och så efterlängtat! På jobbet snurrar det på, jag är nu inne på min tredje vecka och det blir bara mer och mer intressant och roligt. Tröttheten på kvällarna börjar lätta lite nu och jag börjar känna mig lite mer hemma i mitt nya sammanhang. 

Men nu ska det bli väldigt skönt med helg. En lugn helg ska det få bli!

Ha en fin avslutning på veckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images