FÖR ATT HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA OCH BONUSPAPPA...

november 12, 2017



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Fars dag. Och här är han, den finaste mest engagerade pappan och bonuspappan som man bara kan tänka sig. Jag är så otroligt imponerad av hans förmåga att vara närvarande med barnen. Där har jag sååå mycket att lära... ofta får jag höra av mina barn; "ja men mamma nu lyssnar du ju inte igen"... suck... då är jag redan på väg in i nästa tanke. Men sån är inte P. Han är alltid här och nu och tar sig alltid tid och är så inlyssnande när barnen frågar och pratar om saker. 

Världens bästa pappa och bonuspappa är han!!!




Min egen pappa får jag fira när jag kommer ner till ön nästa gång. Det är en av nackdelarna med att flytta från delar av familjen; att man inte kan vara med när det ska firas vissa högtider. Vi får fira i kapp när vi träffas i stället men det funkar ju det också.

Nu har pappan blivit serverad fika och nu är det dags för att börja förbereda önskemiddagen till i kväll. 

Hoppas att ni alla har en fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images