DAGS ATT RUNDA AV...

december 28, 2017



Ja då var det dags att börja runda av den här julen. Någon snö fick vi inte i år; istället bjöd ön på höstkänsla med äpplen som satt kvar på träden. Men inomhus har vi i alla haft jul fram till idag. Julgranen har åkt ut och julmaten likaså så nu är det bara att ladda om inför nyår. I kväll ska vi packa väskorna för i morgon... tiiiiidigt... åker vi med färjan tillbaka till Nynäshamn och Stockholm. Philippa ska fira nyår med en kompis för första gången så hon stannar på ön men Lilly hänger med oss och ringer in det nya året.





Vi har haft jättefina dagar här på ön tillsammans med familj och vänner. En vecka gick så väldigt fort bara och jag fylls alltid av vemod när vi ska åka härifrån. Jag älskar att vara här och här laddar jag batterier som ingen annanstans. Det har varit skönt att vara lite ledig efter en intensiv höst och det kan behövas lite avkoppling inför den nya utmaning som jag står inför. Jag jobbar bara några dagar i nästa vecka sen är jag ledig igen några dagar innan jag startar upp på Swedavia. Ska bli så spännande!

Hej då Gotland...vi ses i Stockholm!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images